matlab matlab .

matlab

كمپ ترك اعتياد

  اعتياد 

اعتياد يك بيماري شديد و سرسخت است. اين مي تواند سال ها در خواب بماند و در مواردي كه انتظارش را ندارند به فرد ضربه بزند. راه هاي درماني زيادي وجود دارد كه فرد مي تواند براي كمك به اعتياد خود اقدام كند. يكي از گزينه هاي مورد حمايت علمي برنامه هاي اقامتي بستري است. برنامه هايي از اين قبيل اشكال مختلف روان درماني را در اختيار بيماران قرار مي دهد و در نهايت به آنها مي آموزد كه چگونه با شرايط سخت زندگي روبرو شوند. بيشتر امكانات براي ايجاد احساس راحتي در بيماران و در عين حال تشويق مسئوليت ها طراحي شده است. با اين حال ، روند جديدي در حال ظهور است به نام كمپ هاي ترك اعتياد.

در حالي كه برنامه هاي مسكوني آرامش بخش و راحت براي بسياري از افراد كار مي كند ، برخي از آنها از ميان شكاف ها عبور مي كنند و عود عادي را تجربه مي كنند. با نرخ عود 60 درصد ، بسياري از افراد در تلاش براي غلبه بر اعتياد خود بارها و بارها در برنامه هاي درماني شركت مي كنند. ذهن و بدن آنها مي خواهند چرخه دائمي را متوقف كنند ، اما هنوز راه حلي پيدا نكرده اند كه در برابر بيماري آنها موثر باشد. در موارد سخت مانند اين ، كمپ هاي ترك اعتياد مي تواند جايگزين خوبي براي درمان سنتي باشد.

از زمان معرفي آنها ، كمپ هاي ترك اعتياد يك گزينه بحث برانگيز بوده است و بسياري از آنها موثر بودن روشهاي سختگيرانه خود را زير سوال برده اند. برخي ممكن است بگويند افرادي كه تلاش مي كنند از شر اعتياد رهايي يابند ، از نظر بدني در بهترين حالت نيستند و كمپ هاي ورزشي براي بدن آنها بسيار سخت است. با اين حال ، براي بسياري از افرادي كه سال ها تلاش كرده اند تا خوب شوند ، اين تنها چيزي است كه براي آنها مفيد است.

يك برنامه معمولي براي كمپ ترك اعتياد طراحي شده است تا فرد را از بهبود اعتياد دچار شوك كند. كمپ هاي راه اندازي بيشتر بر روي تمرينات بدني تمركز مي كنند تا راهنمايي هاي ذهني و اجازه انحراف نمي دهند. بسياري از افرادي كه از كمپ هاي ترك اعتياد عبور مي كنند ، ادعا مي كنند كه اين امر به آنها در درك شدت مسير اعتياد در آينده كمك كرده است. اعتياد يك بيماري كشنده است و كساني كه ادامه مي دهند به احتمال زياد در زندان يا مرده به سر مي برند. شرايط سخت در اردوهاي مسافرتي به مردم كمك مي كند تا ببينند زندگي آنها در صورتي كه به همان شيوه ادامه دهند واقعاً چگونه خواهد بود. در اصل ، كمپ هاي راه اندازي شباهت كاملي به مراكز درماني سنتي دارند زيرا هر دو به بيماران مي آموزند كه چگونه بر ناتواني خود در برابر اعتياد اعتراف كنند ، خودخواهي خود را رها كرده و ياد بگيرند كه به چيزي بزرگتر از خود اعتماد كنند.

منبع :  https://camp-srb.ir/ 


برچسب: كمپ ترك اعتياد- ترك اعتياد-كمپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۲۷ توسط:پوريا موضوع: نظرات (0)

نصب درب برقي

درهاي اتوماتيك دسترسي راحت را براي همه امكان پذير مي كند:


فشار دادن دستگيره درها يا چرخاندن دستگيره درها ، كشيدن يا فشار دادن درها و بسته شدن مجدد درها پس از عبور: همه اينها گاهي اوقات آزاردهنده است. مردم اغلب فراموش مي كنند كه درها را به دنبال خود ببندند ، به ويژه. و براي برخي از افراد ، باز كردن درب و سپس بستن مجدد آن غيرممكن است ، براي مثال افراد ويلچري ، كودكان ، افراد مسن يا معلولين. درهاي اتوماتيك به همه دسترسي راحت به ساختمان ها مي دهد ، چيزي كه به طور فزاينده اي مورد استقبال قرار مي گيرد و حتي انتظار مي رود.درهاي اتوماتيك در برخي از بخشها ترجيح داده مي شود. imenbartariran 
درهاي اتوماتيك در حال حاضر امكان دسترسي ، خروج و عبور مدرن بدون موانع را در بسياري از ساختمان ها فراهم مي كند. آنها به ويژه براي ساختمان هايي با حجم زياد پياده روي مناسب هستند. آنها اكنون در بخشهاي زير تقريباً استاندارد تلقي مي شوند:بهداشت/بهداشت : در بخش بهداشت ، نصب درب برقي راه حلي بهداشتي براي عبور بازديدكنندگان ، بيماران ، پزشكان و مراقبين از درهاي ورودي است. آنها ديگر نيازي ندارند درها را به صورت دستي باز كنند ، و در عين حال از پخش هرگونه ميكروب بر روي دست خود اجتناب كنند.
هتل ها و غذاخوري: ورودي معتبر و مناسب اولين خوش آمد گويي مهمانان در بسياري از هتل ها است. دسترسي خودكار به آشپزخانه و ساير مناطق ، كاركنان مهمان نوازي را قادر مي سازد تا وظايف خود را با خيال راحت انجام دهند و خدمات روان را تضمين مي كند. دسترسي ، ايمني و بهداشت از مزاياي مهم اين بخش نيز هستند.


صنعت خرده فروشي :

سيستم هاي درب اتوماتيك مشتريان را به سمت مشاغل راهنمايي مي كند و به عنوان يك نقطه دسترسي معتبر و راحت عمل مي كند. آنها محيطي سبك و جذاب براي خريد ايجاد مي كنند. آنها همچنين به صرفه جويي در انرژي كمك مي كنند ، زيرا فقط در صورت لزوم باز مي شوند و تأثيرات بر دماي داخلي سرما و گرماي خارجي را به حداقل مي رسانند.
بيشتر در مورد راه حل هاي ما در صنعت خرده فروشيساختمانهاي عمومي : دسترسي به ساختمانهاي عمومي از نظر قانوني در حال حاضر الزامي است. سيستم هاي درب اتوماتيك يك راه حل كارآمد و ايمن در اين بخش هستند ، به ويژه براي حجم بالاي پياده روي عمومي.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۵۴ توسط:پوريا موضوع: نظرات (0)