matlab matlab .

matlab

نصب درب برقی

درهای اتوماتیک دسترسی راحت را برای همه امکان پذیر می کند:


فشار دادن دستگیره درها یا چرخاندن دستگیره درها ، کشیدن یا فشار دادن درها و بسته شدن مجدد درها پس از عبور: همه اینها گاهی اوقات آزاردهنده است. مردم اغلب فراموش می کنند که درها را به دنبال خود ببندند ، به ویژه. و برای برخی از افراد ، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است ، برای مثال افراد ویلچری ، کودکان ، افراد مسن یا معلولین. درهای اتوماتیک به همه دسترسی راحت به ساختمان ها می دهد ، چیزی که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد و حتی انتظار می رود.درهای اتوماتیک در برخی از بخشها ترجیح داده می شود. imenbartariran 
درهای اتوماتیک در حال حاضر امکان دسترسی ، خروج و عبور مدرن بدون موانع را در بسیاری از ساختمان ها فراهم می کند. آنها به ویژه برای ساختمان هایی با حجم زیاد پیاده روی مناسب هستند. آنها اکنون در بخشهای زیر تقریباً استاندارد تلقی می شوند:بهداشت/بهداشت : در بخش بهداشت ، نصب درب برقی راه حلی بهداشتی برای عبور بازدیدکنندگان ، بیماران ، پزشکان و مراقبین از درهای ورودی است. آنها دیگر نیازی ندارند درها را به صورت دستی باز کنند ، و در عین حال از پخش هرگونه میکروب بر روی دست خود اجتناب کنند.
هتل ها و غذاخوری: ورودی معتبر و مناسب اولین خوش آمد گویی مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی خودکار به آشپزخانه و سایر مناطق ، کارکنان مهمان نوازی را قادر می سازد تا وظایف خود را با خیال راحت انجام دهند و خدمات روان را تضمین می کند. دسترسی ، ایمنی و بهداشت از مزایای مهم این بخش نیز هستند.


صنعت خرده فروشی :

سیستم های درب اتوماتیک مشتریان را به سمت مشاغل راهنمایی می کند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کند. آنها محیطی سبک و جذاب برای خرید ایجاد می کنند. آنها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند ، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند و تأثیرات بر دمای داخلی سرما و گرمای خارجی را به حداقل می رسانند.
بیشتر در مورد راه حل های ما در صنعت خرده فروشیساختمانهای عمومی : دسترسی به ساختمانهای عمومی از نظر قانونی در حال حاضر الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش هستند ، به ویژه برای حجم بالای پیاده روی عمومی.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۵۴ توسط:پوریا موضوع: نظرات (0)