matlab matlab .

matlab

طراحي سايت

چه چيزي باعث مي شود طراحي وب "خوب" انجام شود؟

هر كسي مي تواند از HTML براي ايجاد يك وب سايت اساسي استفاده كند. و با ظهور سازندگان وب سايت كه قالب هاي قابل تنظيم رايگان را ارائه مي دهند ، ايجاد يك طراحي وب سايت از هميشه ساده تر است.

... اما اين ممكن است هميشه بهترين راه پيش روي نباشد.

از الهام گرفتن از ديگران نترسيد. طراحان جديد تمايل دارند چيزي كاملاً منحصر به فرد ايجاد كنند ، اما از ارجاع به چيزهايي كه كار مي كنند نترسيد.

تا زماني كه منطقي پشت طراحي شما وجود دارد ، از امتحان چيزهاي جديد نيز منصرف نشويد.

اصول طراحي خاصي در پشت هر وب سايت موفق وجود دارد كه الگوهاي رايگان ممكن است شامل آنها نباشد ، مانند:

1. كاربر پسند است

همه افراد ، صرف نظر از سن ، معلوليت يا جنسيت ، بايد بتوانند به وب سايت شما دسترسي داشته باشند-از اين رو بسيار مهم است كه طراحي خود را كاربر پسند كنيد.

بياييد آن را در عمل اجرا كنيم و بگوييم كه شما ماكت طراحي وب سايت خود را ايجاد كرده ايد. با اين حال ، شما كاملاً فراموش مي كنيد كه متن alt را در تصاوير خود بارگذاري كنيد. اين اشتباه كوچك مي تواند وب سايت شما را براي افرادي كه داراي مشكلات بينايي هستند ، غيرقابل دسترسي قرار دهد.

اما قابليت استفاده فقط مربوط به محتوايي نيست كه افراد مي توانند در طراحي شما به آن دسترسي داشته باشند. آنها نيز به راحتي مي توانند كاري انجام دهند.

به عنوان مثال: ممكن است يك صفحه وب طراحي كنيد كه دكمه هاي كوچكي روي صفحه موبايل داشته باشد. اين كار كاربر پسند نيست زيرا لمس يك دكمه كوچك با استفاده از يك صفحه كوچك پيچيده تر است.

 

براي رفع اين مشكل (و تمركز بيشتر بر روي طراحي تجربه كاربر) ، كافي است تناسب دكمه هاي خود را تغيير دهيد. اين كار استفاده از وب سايت شما را براي كاربران تلفن همراه آسان مي كند و طراحي كلي UX شما را بهبود مي بخشد.

2. پاسخگويي

صحبت از بازديدكنندگان تلفن همراه ، ما در سال هيجان انگيزي براي طراحي وب هستيم. سال 2019 اولين سالي در تاريخ بود كه استفاده از اينترنت تلفن همراه از دسكتاپ پيشي گرفت. تلفن هاي هوشمند 63 درصد از كل بازديد وب سايت هاي خرده فروشي را در اختيار داشتند.

به همين دليل است كه هنگام ايجاد وب سايت خود ، طراحي ريسپانسيو بسيار مهم است.

يك طراحي وب واكنش گرا از كدگذاري براي تغيير خودكار عناصر طراحي ، بسته به اندازه صفحه استفاده مي كند.

به عنوان مثال: ممكن است بخواهيد منوي ناوبري افقي را در نسخه دسكتاپ خود نمايش دهيد ، اما هنگامي كه در تلفن همراه نمايش داده مي شود ، استفاده از آن براي مردم آسان نيست (به دليل اندازه صفحه نمايش كوچك تر.) يك طراحي پاسخگو به طور خودكار نوار پيمايش را به يك منوي كشويي تبديل مي كند. هنگام بارگيري صفحه در تلفن هوشمند ، منو را انتخاب كنيد.

 

3. به سرعت بارگذاري مي شود

تحقيقات گوگل نشان داده است كه:

53 درصد از بازديدهاي سايت تلفن همراه صفحه اي را ترك مي كنند كه بارگيري آن بيش از سه ثانيه طول مي كشد

با افزايش زمان بارگذاري صفحه از يك ثانيه به 10 ثانيه ، احتمال بازگشت بازديدكنندگان سايت تلفن همراه به 123 increases افزايش مي يابد.

اگر افراد نمي توانند به وب سايت شما دسترسي داشته باشند ، در صورتي كه يك وب سايت تجارت الكترونيك طراحي مي كنيد ، آنها را تشويق نمي كنيد كه به كار خود ادامه دهند يا خريد كنند. به همين دليل ، بسيار مهم است كه وب سايت شما به سرعت بارگيري شود.

مي توانيد سرعت سايت خود را با استفاده از ابزارهايي مانند Google PageSpeed ​​Insights يا GTMetrix بررسي كنيد :

سرعت صفحه gtmetrix براي طراحي وب

هر دوي اين ابزارها به شما مي گويند چقدر طول مي كشد تا صفحه وب شما بارگيري شود. بعلاوه ، آنها توصيه هايي در مورد نحوه ويرايش طراحي وب خود براي بارگذاري سريعتر صفحات از بهينه سازي تصاوير گرفته تا كوچك سازي كد ، ارائه مي دهند.

4. با نام تجاري شما متناسب باشد

همانطور كه قبلاً اشاره كرديم ، مي توانيد به راحتي الگوهايي را كه داراي طراحي سايت از پيش ساخته شده اند ، مرور كنيد. مشكل اونها؟ آنها احتمالاً مارك تجاري فعلي شما را ندارند ، بنابراين بايد تعدادي سفارشي سازي كنيد.

نام تجاري يك شركت به اولين تأثير مشتريان بالقوه كمك مي كند. اگر اين امر سازگار نباشد ، مي توانيد تا 20 درصد از درآمد خود را از دست بدهيد بنابراين چرا طراحي وب سايت "خوب" هميشه با نام تجاري كلي سايت مطابقت دارد.

عناصر بصري موجود در طراحي شما بايد با سبك شما مطابقت داشته باشد. كه شامل:

تايپوگرافي : از كدام فونت در مطالب بازاريابي ، سربرگ يا كارت ويزيت خود استفاده مي كنيد؟ شما بايد از فونت ها (و اندازه هاي) يكسان در طراحي وب خود استفاده كنيد.

طرح هاي رنگي : رنگ هاي تجاري بيش از 80 درصد شناخت را بهبود مي بخشد . شما بايد تعداد انگشت شماري رنگ داشته باشيد كه در پروفايل شركت خود استفاده مي كنيد. اين بايد در وب سايت شما كپي شود.

پيام برند : به عنوان يك طراح وب ، بايد برند خود را در هر كانالي ثابت نگه داريد. اين شامل پيام برند شما مي شود - بيانيه ماموريتي كه سعي مي كنيد به مشتريان بالقوه ارائه دهيد.

5. از نظر SEO بهينه شده است

آيا متوجه موضوع مشتركي با چهار جزء طراحي وب سايت خوب شده ايد كه ما در مورد آن صحبت كرديم؟ همه آنها در بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) نقش دارند.

موتورهاي جستجو مانند Google از طراحي UX به عنوان بخشي از الگوريتم خود استفاده مي كنند. هدف آنها نمايش مناسب ترين و با كيفيت ترين صفحات وب براي پرس و جو جستجوي ديگران است. آنها بر اساس اين معيارها قضاوت مي كنند كه آيا استفاده از سايت آسان است ، مانند:

صفحات در هر جلسه

نرخ پرش

زمان در صفحه

گوگل گفته است كه سرعت بارگذاري صفحات يك عامل رتبه بندي است ، به ويژه در تلفن همراه.

و اگر هنوز قانع نشده ايد ، به ياد داشته باشيد كه گوگل نمايه سازي اول تلفن همراه را سال گذشته معرفي كرد. آنها به نحوه ظاهر شدن يك وب سايت در تلفن همراه (و نه دسكتاپ) نگاه مي كنند تا تعيين كنند كه بايد در نتايج جستجو در كجا قرار گيرد.

نتيجه نهايي؟ اگر طراحي وب سايت شما در دسترس ، آسان براي استفاده يا سازگار با تلفن همراه نباشد ، به نتايج برتر در نتايج جستجوي مخاطبان شما نمي رسد ... مهم نيست كه چقدر خوب به نظر مي رسد.

چگونه مي توانم اولين طراحي وب سايت خود را شروع كنم؟

يك فرآيند طراحي خاص وجود دارد كه هر وب سايت بايد هنگام ايجاد يك وب سايت جديد دنبال كند. اين راهنماي هفت مرحله اي شما را از برنامه ريزي تا پس از راه اندازي راهنمايي مي كند:

ايجاد خلاصه طراحي: اين شامل جزئيات كليدي در مورد طراحي وب سايت شما ، از جمله مهلت ، مخاطبان هدف و سيستم مديريت محتوا (CMS) است.

سبك برند خود را مشخص كنيد: به ياد داريد كه چگونه گفتيم ثبات كليدي است؟

جمع آوري نقشه سايت: از ابزارهايي مانند XML Sitemap براي مشاهده سلسله مراتب در سايت خود استفاده كنيد. صفحات مشابه را با هم گروه بندي كرده و براي هريك فريم وايرلس ايجاد كنيد.

توليد محتواي نمونه: نحوه ايجاد محتواي خود را با ايجاد محتواي آزمايشي در سايت خود ببينيد.

كار روي طراحي بصري را شروع كنيد: رنگ ها ، فونت ها و ساير عناصر طراحي خود را با هم تركيب كنيد. با يك طرح كلي از ظاهر سايت مواجه خواهيد شد.

ماكت خود را آزمايش كنيد: آزمايش هاي قابليت استفاده را انجام دهيد تا دوبار بررسي كنيد كه گروهي را بيگانه نمي كنيد و اينكه طراحي شما به راحتي قابل درك است. اگر چنين است ، "راه اندازي" را فشار دهيد.

طراحي زنده خود را آزمايش كنيد: طراحي وب هرگز به پايان نمي رسد. شما هميشه بايد تست هاي جداگانه را اجرا كنيد تا ببينيد تصميمات شما تصميمات درستي بوده اند يا خير.

منبع:( فونيكس وب)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۴:۳۴ توسط:پوريا موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۸:۰۰ توسط:پوريا موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۵۰ توسط:پوريا موضوع: نظرات (0)